Locul de dating romantic în delhi

Districtele Pakistan

Welcome to India India — Episodul 1 — Cateva date despre India pe cont propriu Odata cu trecerea timpului, India a devenit din ce in ce mai turistica, si mai ales pe cont proriu! Este o tara mare, pe care nu o poti face intr-un concediu, dar o poti portiona. Traseul urmat a fost Delhi — Agra — Jaipur, apoi avion pana in Mumbai, urmand sa ajung in Goa la finalul calatoriei, tot cu avionul.

Dar sa va povestesc cum s-a intamplat excursia!

locul de dating romantic în delhi vienna dating website

Cum am ajuns in India? Mereu stiu cand sunt ofertele la marile companii aeriene, si doream sa ajung undeva la caldura in februarie-martie. Era septembrie, si erau promotii spre oriunde, 31 dating 21 de ani spre India nu mai vazusem asa ceva pana atunci. Nu am stat pe ganduri si am luat.

Cele mai romantice întâlniri din Dublin - Rețete Și De Călătorie -

Care a fost traseul mai exact? Am luat bilet locul de dating romantic în delhi Bucuresti — Delhi, cu o escala de-o zi la dus in Istanbul. Am aterizat in Delhi dimineata la 6 si am avut transfer inclus de la hotel.

locul de dating romantic în delhi dating mic de willy

In partea de nord Delhi-Agra-Jaipur am avut inchiriata o masina cu tot cu sofer pentru 5 zile. Am stat 2 nopti in Delhi, 1 in Agra si 2 in Jaipur.

Grădina Botanică Națională Plin de pub-uri confortabile și străzi pietruite, există nenumărate locuri romantice pentru întâlniri în Dublin. Alegerea unui loc pentru a crea starea de spirit în capitala Irlandei depinde pur și simplu de dacă intenționați să vă curățați întâlnirea de zi sau de noapte.

Soferul a fost luat printr-o recomandare, asa ca va pot da profilul lui de facebook daca aveti nevoie. Am platit aprox de euro pentru 5 zile si am avut masina cu tot cu sofer, toate taxele de parcare si de autostrada inclus.

Regiunile Pakistan

Din Jaipur am plecat cu Indi Go spre Mumbai, unde am stat o zi plina. Aici mi-am inchiriat din nou o masina cu tot cu sofer, de la aceeasi companie de unde am luat si in partea de Nord.

Am platit aprox 20 de euro pt toata ziua, cu toate incluse. Dupa ce am vizitat Mumbaiul am luat Air India si am ajuns in Goa, iar cazarea a fost in Palolem Beach,una dintre cele mai frumoase plaje pe care am fost.

Formalitățile de check-in încep laiar cele de check-out au loc până la Puteți solicita efectuarea formalităților de check-in devreme sau check-out târziu în timpul efectuării rezervării, în funcție de disponibilitate. Oaspeților care efectuează formalitățile de check-in sau check-out înainte, respectiv după orele desemnate li se poate percepe un cost suplimentar.

In Goa am stat 3 nopti, urmand sa ma intorc in Delhi cu acelasi Indi Go, iar din Delhi am avut zborul spre casa cu Turkish. Tin sa precizez ca toate acestea se pot face si pe cont propriu, la un pret de nimic, cu trenuri intre orase si deplasari pe cont propriu prin interiorul oraselor metrou, uber sau pe jos. Soferul m-a dus la toate obiectivele turistice, a stat cu mine la masa, si m-a protejat de fiecare data cand a fost nevoie.

Viza India!

Sfântul Ștefan Verde

Pentru India iti trebuie viza luata de acasa! Nu de la ambasada, ci online! Am urmarit pasii de pe site, si am platit la final undeva in jur de 60 de euro. Masurile de siguranta! India nu este o tara sigura, dar nu din cauza violentelor, ci din cauza faptului ca locuitorii sunt artagosi si nepoliticosi.

Întrebări frecvente

Nici la curatenie nu exceleaza, desi Mumbaiul in zona centrala este cu mult peste Roma, Paris sau altele din Europa. Spre deosebire de Brazilia, aici nu am renuntat la ceas, telefon sau alte accesorii care ies in evidenta.

locul de dating romantic în delhi Caut singure fete din Reșița

In nord a fost ceva mai ciudat, dar atata timp cat soferul a mers cu mine peste tot, nu am avut probleme. In momentul in care ramaneam singur, se adunau vreo indieni in jurul meu sa te duca undeva, sa iti ceara bani sau cate si mai cate.

Unique Romantic Delhi Date Ideas!

Cu cat inaintam spre sud era din ce in ce mai light treaba! In Mumbai m-am plimbat si singur, iar in Goa a fost mai in regula decat in multe zone de plaja din Europa! Eu am luat USD si am schimbat in India!

Cel mai mult s-a discutat despre facilități

Cel mai facil si rezonabil. La Euro cursul era mai mare. La obiectivele turistice accepta numai bani de-ai lor, mai putin plata cu cardul, si este de 10 ori mai scump decat pentru locuitorii lor. Se accepta si plata cu cardul Revolut pe la unele restaurante sau hoteluri. La unele cazari am avut micul dejun, la altele nu.

locul de dating romantic în delhi datând un tip super inteligent

Poti alege si pe cont propriu restaurantele, dar nu m-am riscat. Soferul viteză dating tampa bay dus mereu la restaurante destinate turistilor, care erau curate, cu mancare foarte delicioasa si pe masura asteptarilor. Partea buna era ca puteai sa ii spui din ce bucatarie vrei sa mananci, si te ducea unde stia el! Am ales bucataria indiana mereu! Scump pt India, dar macar stiai ca nu faci toxiinfectie.

O masa prin centrul vechi era in jur de 50 de centi! In Goa am mancat numai la restaurantul hotelului.

Cazare Pakistan - efectuati rezervari in hoteluri – Pensionhotel

Am avut cu mine si o sticla de tuica, asa ca m-am intors locul de dating romantic în delhi nou din India! In urmatoarele episoade voi prezenta pe larg experienta si ce am facut in fiecare oras in parte! Stay safe and keep in touch! Jama Masjid.